Nyheter

Vecka 39 träffades styrelsen i Fjällsätern och planerade året som kommer.
Vi har en stor uppgift att lösa 2023 eftersom Kjell Moen går i pension.
Det kommer att innebära förändringar och vi återkommer med mer information i nyhetsbrevet före jul.

Vi har påbörjat arbete med en underhållsplan för att få en bättre långsiktig ekonomisk plan och vi har infört 4 laddstolpar för elbilar som nu finns på plats i området.  

Vi har utökat med fyra extra parkeringar framför hus nr 1 och 2.
Det blir elbilsplatser som kommer att kunna användas för att ladda elbilar mot en avgift per kWh.
 
Alla har kvar sina parkeringar som tidigare för hus 1-26 och vi har alltså gjort plats för 4 extra bilar. 
 
Trevlig sommar önskar
Fjällsäterns styrelse & Kjell